15 november 2011

Ervaring met Reflux? Genoeg tips voorlopig

Iedereen bedankt voor de vele tips die nog steeds binnenkomen, de meeste per mail trouwens. Dat had ik niet verwacht. Helaas beginnen de tips zich nu te dubbelen en zitten er niet meer echt nieuwe bij. Ben zelf begonnen met D Manose en eens kijken of dit helpt. Heb verder tips gehad over de bekende Cranberies maar dat helpt bij mij niet. homeopatische medicijnen en adressen van homeopathen. Ook kefir zat een paar keer bij. Ik hoop dat die D Manose werkt. Anders ga ik de tips van de tipgevers proberen en laat ik de resultaten weten.

3 opmerkingen:

Sinbad zei

Reflux heb ik gebruikt in beginjaren.
Leidde tot allergien met bv kinine, gierst.

Jan Beerling zei

Bedankt voor je reactie Sinbad. Ben zelf inmiddels ook gestopt omdat ik problemen met mijn ontlasting kreeg.

Patricia Groeneveld zei

Heb je al verse cranberrysap geprobeerd? Ik koop deze bij ah en drink minimaal 2 glazen per dag. En misschien toch wat minder suiker in je koffie? ;) hoor het wel als het niet werkt. Er zijn ook nog homeopatische druppels van het merk bonusan. Groetjes